NADAL DE LUINTRA

Déixovos a partitura para @s que andades despistados, a perdestes...

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
hola laura soy claudia de 5 a y nos as dicho que ibas a ponerte a ti tocando o carillon o baixo e o xilofono e non te as posto eu non e podido estudiar el carillon y me fastidia un poco porfavor para poder estudiar porfavor ponlo para la semana del 15 al 18 porque el viernes 19 es la actuacion y lo necesitamos mucho.

Besos de tu alumna claudia perez moreira de 5 a alumna de carmen santos.
Laura Pazos ha dicho que…
Hola Claudia!
pois é certo que quedei en iso pero tiven certos problemas técnicos que mo impediron. De todos os xeitos mañá espero poñelo. Pero non te preocupes que temos tempo, isto só é para desfrutar, para agobiarse xa están os controis...Un bico
Anónimo ha dicho que…
Queres escoitar a un dos teus alumnos?
No conservatorio,martes 16,às 8 da tarde,instrumento de metal,de miguel, 5ºA ,aula sin confirmar.
Laura Pazos ha dicho que…
Pois estarei encantada de escoitarte, Miguel. Xa me dirás onde entón.
Saudiños
Anónimo ha dicho que…
Hola Laura,como xa che dixen pola mañá,ou eso creo,pois è na aula de conxunto instrumental ¡Ollo,agora chámase auditorio! Se faiche falta,pregunta onde está na conserxaría.
Martamúsica ha dicho que…
Ola Laura! estou preparando esta panxoliña cos meus alumnos, e seríame de gran axuda se me enviaras a partitura de Nadal de Luintra xa que as imaxes que colgaches non aprecio as notas.
serías de gran axuda.
mándocho o meu correo persoal.
martelo21@hotmail.com
moitas grazas

Entradas populares de este blog

A VACA MARELA