INSTRUMENTO FANTÁSTICO II

Vendo o éxito que suscitou esta entrada (cousa coa que contaba, claro) púxenme a buscar e topei outro par de vídeos que non lembraba ter visto.

Este é máis relaxadiño, pero igual de bonito, ou non?

Comeza coma o que xa coñeciamos pero ten un minuto e medio máis (o meu preferido)

Teño que aclararvos que vai ser difícil mercar estes instrumentos...mantíveno en segredo porque paréceme que vos vai disgustar que sexa de "mentira". Son o produto dunha compañía chamada Animusic, que crea animacións musicais en 3D.
Pero non por elo perde interese, penso eu, porque están realmente moi logradas.

Aproveito esta entrada para agradecer os vosos últimos comentarios. Alédame moito que haxa novas incorporacións ao NOSO Blog.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Mmmmm......... xa o teño Laura! O vídeo que che dixen fai pouco pódelo ver poñendo en google video: badineri , e , o 1º video de todos , ese mesmo é do que che falei.
Anónimo ha dicho que…
Mmmmm......... xa o teño Laura! O vídeo que che dixen fai pouco pódelo ver poñendo en google video: badineri , e , o 1º video de todos , ese mesmo é do que che falei.
Anónimo ha dicho que…
Perdón , Laura, sen querer publiquei dos veces o mesmo comentario.
Anónimo ha dicho que…
mola lodel instrumento mas ke un instrumento parece un juego
Anónimo ha dicho que…
mola mogollon enserio
Anónimo ha dicho que…
a proposito soy Saraliñares de 5ºB
Laura Pazos ha dicho que…
Miguel, non son quen de atopar ese vídeo...a ver se o miras ti e me mandas a dirección.
Saudiños!!

Entradas populares de este blog

A VACA MARELA